MOJE SERDUCHO JEST ZDROWE ... a ja jestem WIELKI!!!

poniedziałek, 3 marca 2008

urodzinki...3 latka już mam

...dziś kończę 3 latka...ale już jestem duży, dorosły:)...od wczoraj przyjeżdżają do mnie ciocie i wujkowie, babcia z dziadkiem...i przynoszą prezenty!!!...jak tylko mama znajdzie chwilkę to wkleimy razem zdjęcia super-wozu jaki dostałem od rodziców, książek i ubranek:)...a i tortu oraz oczywiście zdjęcia z wspaniałej ceremonii z soboty...ale o tym później..

teraz muszę pomyśleć...czy jako 3-latek powinienem troszkę spoważnieć ... chyba nie...jeszcze dzieckiem jestem:)

w piątek 29 lutego byliśmy u doktorka:)
...musiałem przez 1,5 godziny leżeć plackiem...nudy, mówię wam...ale doktorek powiedział "kurczliwość prawej komory extra, przepływy extra, niedomykalność extra, wyniki extra. saturacja extra..."niby co to wszystko ma znaczyć??


Brak komentarzy: