MOJE SERDUCHO JEST ZDROWE ... a ja jestem WIELKI!!!

piątek, 7 marca 2008

...jestem ...jaki jestem

dobra, jestem niegrzeczny....wiem o tym, a moje siostry nie muszą na każdym kroku mi tego wypominać...przecież to zupełnie normalne, że chłopcy grzeczni raczej nie bywają!?
przecież jestem najmłodszy...muszę być niegrzeczny, bo na kogo by mama narzekała?...grzeczność jest dziewczyńska...a to nie dla mnie!

no dobra....powiem!
- zepsułem opaskę julki,
- narobiłem gabie bałaganu,
- wymusiłem na julce, żeby mi dała tego czego nie chciała,
- jak ja mam pilota to go nie oddam nikomu .... no chyba, że tacie....dlatego wszyscy muszą oglądać teletubisie, boba budowniczego i same bajki dla chłopaków

chociaż grzeczny też bywam...mama mówi, ze jak śpię, to jestem taki grzeczniutki, że ona by mnie schrupała...hmm...tylko wtedy??

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Witaj Tomku.Chłopcy też muszą być czasem grzeczni(nie tylko jak śpią).Masz takie fajne siostrzyczki,które Cie tak bardzo kochają,bądź dla nich chociaż w niedzielę miły.Wiem,że jesteś wesołym chłopcem i lubisz psocić.Ale czasem trzeba być grzecznym.A lubisz bajkę o Smerfach?Pa...pa..

Anonimowy pisze...

Ten komentarz dodała janika.Jeszcze raz pozdrawiam Cię Tomku.

Anonimowy pisze...

Tomuś a bądz niegrzeczny! Mama i tak bardzo Cię mocno kocha! Moja też mnie mocno kocha, tylko czasem ją denerwuje...... i wtedy mówi,że osiwieje ;-)))- Antek twój kolega

Anonimowy pisze...

Tomeczku, nad grzecznością trzeba popracować:) Jednak dla mamy najważniejsze jest, że po prostu JESTEŚ:)
Całuski od nas Tomeczku:*
Adaś z mamą i tatą